Första inlägget på första bloggen

 Äntligen, efter att ha förföljts av min sedvanliga otur och lyckats kollra bort den förra bloggen och nya hotmail:en har jag nu äntligen lyckats i mitt uppdrag. Att startat min första blogg.
 Vad den ska handla om? Jo, jag är inte helt säker, då jag faktiskt kan få för mig att ändra mig aningen i mina tillfälliga beslut. Men som det ser ut nu ska jag väl posta krönikor, och annan litteratur som jag inte är säker vad de heter. Kanske kommer jag att posta recensioner på böcker och filmer. Men jag är egentligen bara intresserade av sådana där jag själv har läst/sett boken/filmen, och däri kommer innehålla spoilers. Antagligen kommer framtida skoluppgifter även tränga sig in här. Även vardagliga händelser, möjligtvis även annat som rör Internet och resten av världen. Kanske lite bilder på djur och fantasy med tillhörande info. Även gamla saker jag har skrivit, som förmodligen är de första som kommer att dyka upp. Vi får se.


 Hoppas mina försök till att blogga blir åtminstone något sånär lyckat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0